اتش دل




























هم سلولی...



دلم امشب یک تو میخواهد

یک گوشه

ویک توجه/



دلم امشب یک قلب می خواهد

یک مرحم

ویک درمان




دلم امشب یک سفره  میخواهد

وتو که میل میکنی

ومن که نگاه/




امشب دلم کمی اب میخواهد

و دستان تو

در نقش

میزبان/






امشب دلم تاب میخواهد

از دلت

تا گوش دهد

فقط به من/





امشب دلم فقط شمعی میخواهد

که بسوزد

و من گرم شوم

از مهرش/





امشب دلم شانه ای میخواهد

برای ارمیدن

برای رفع خستگی/




امشب دلم طلوع نمیخواهد

تو میخواهد

وتووووو





امشب دلم خدا میخواهد

که قضاوت کند

انچه بین

قلبم وقلبت میگذرد/





امشب دلم نگاهت را میخواهد

نگاهی از

عمق باور/





امشب دلم اغوش میخواهد

نه هر کس

نه اغوش تن

اغوش باور/





امشب دلم  اشک نمیخواهد که بریزد

باور میخواهد

که بماند/





امشب دلم فریاد نمیخواهد

که کر کند

سکوت میخواهد تا

 تا تو خوب بشنوی

درونم را/







هر چه خواستم امشب اتش بود

برای تو

برای وصل

پس هجران نمی خواهم امشب






امشب دلم از تو فردا نمی خواهد

اینده بانگی دیگر از من وتو

میسازد تا کوک شود

دلم تاب ندارد






میدانی دلم امشب هوای گریه ندارد

خنده میخواهد

به یادگار

از قنچه ی لبانت/






امشب دلم صورت نمیخواهد

سیرتت

را هدیه میخواهم

تا ماندنی شوی/






دلم امشب اتش دارد تشنه در یک محبت از تو

کم نه انقدر

که  چشمم به بی راهه نرود





اتش قلبم از تو یک دنیا است

پس دنیا را

برایت از خدا

خوب می خواهم امشب/



 

 

 



نظرات شما عزیزان:

negar
ساعت11:30---10 تير 1392
کدومو گفتی آپی ؟

حس مبهم
ساعت3:31---10 تير 1392
متین چی شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حس مبهم
ساعت2:21---10 تير 1392
رفتی 1؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چیزی بگو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + یک شنبه 26 تير 1392 / 21:23 /
- Online Support by www.1abzar.com --->